måndag 10 oktober 2011

MY WEEKEND

my weekind in Singapore


Shopping, god mat, bakning, fotboll, klädshopping, trevligt sällskap, lite feber, och en alldeles ny kärlek! Ja så kan man kort sammanfatta min helg... Och erkänn att ni blev mest nyfikna på vad jag menar med ny kärlek, va! Och nej jag har inte bytt ut gubben, utan gubben har gett mig en alldeles ny lins till kameran och denna gång en riktig panglins!! Tjoo..

Måndagen startar som vanligt med ett ryck, gubben sa i morse att så fort det är måndag så höjs pulsen min...vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt haha, mammafika i morse, och nu ska jag lägga Theo och sen klockan 2 har jag en fotokurs med Kerstin. Tanken var att jag skulle åka och träna sen i kväll, vi får väl se om energin räcker till det....troligtvis inte!

My weeken in pics! Shopping, city life, nice food and soccer well that sort of sums it all up:).
Now a new great week with lots of things to do and learn!

Inga kommentarer: