söndag 15 januari 2012

a new time

Hej på Er, hoppas ni haft en fin julhelg och att ni är riktigt laddade inför 2012.
Här händer det grejer minsann..eller ja inget wow men endå...:)

Theo ska få en ny säng. Inget märkvärdigt i det kan tyckas...men jag är ju lite sentimental av mig och det är det sista tecknet på hans bebistid som ryker nu och han börjar bli stora killen...snyft.
Den nya sängen kommer på torsdag så jag har lagt ut en annons på E-bay så får jag hoppas att den blir såld innan den nya kommer, annars blir det lite trångt haha.

Ett annat tecken på att Theo börjar bli stor är att han ska börja på dagis, visserligen bara 3 dagar i veckan och 3 timmar per gång, men han behöver mer stimulans än vad han får här hemma så det blir toppen! Även om jag säkert kommer att få ångest över att lämna honom, han klarar nog det bättre än vad jag kommer...

Åh well, ska redigera foton, sen dags för 2 fotbollsmatcher för barnen, heja heja!

far awayfar2

Theo is getting bigger I just have to face it, now I have put his bab cot for sale on E-bay, I mean it´s a good thing he´s getting older and getting a bit more independent and maybe not to clingy to me, but I think it´s a bit sad since it´s the last baby thing left..my baby is getting all grown up...Oh well, and hey he is starting nursery also (or they call it playgroup here) for 3 days a week and 3 hours, he needs to be more stimulated and play with other children so it´s gonna be great. Even though I feel a bit sad leaving him in someone elses care but he´s gonna be fina when he´s used to it, I think I´m the one who will struggle with leaving him:)

Have a great Sunday

5 kommentarer:

Maria sa...

you´re back! :)

E-M sa...

Äntligen är du tillbaks och din bloggpaus du haft missunnar jag dig inte men oj vad du har varit saknad!

Spännande för lilleman att få börja på dagis och visst går tiden fort med småfolket. Har nyss rivit ner vår spjälsäng till lillfisen här hemma som är 2½2 år så nu ligger han sedan 14 dagar i sin juniorsäng.

VÄLKOMMEN TILLBAKA!! :)

Photo by Maria sa...

Kul att se dig här igen =)

Killen har blivit stor och det går så fort.. Min yngsta fyller 18 om ett par veckor, hur gick det till??

Kram Mia

vonnie sa...

Glad you are back from your break!! Missed you :~)

Anonym sa...

äntligen tillbaka ja :) älska dina bilder!
kram