tisdag 17 januari 2012

well hello there


erica

Ok. Vet inte varför egentligen jag la upp den senaste posten här på bloggen, jag hade ju bestämt mig för att inte blogga här alls...men fick några gulliga kommentarer så nu kan jag ju inte sluta blogga, även om det troligtvis inte blir varje dag.

Det är full rulle här även om jag insett att jag faktiskt lätt stressar upp mig och inbillar mig att jag har mer att göra än jag har, när jag väl har sansat mig och skrivit ner vad jag ska göra så är det ju hanterligt, det är bara när jag inte har koll som det blir kaos i huvudet.

Blev lite inspirerad i helgen och fotade alla tre barnen vid den enda gungan som finns här i Singapore och här är resultatet av det:). Har några fina på alla tillsammans och en super på bara Theo, kommer att visas så småningom.

Nu ska diciplinen återinföras och jag ska jobba lite med en kunds foton, tjingeling på er alla fina!

Oh well, I just couldn´t stay away, and thanks for your lovely comments you kinda lured me into blogging again:). I actually had decided NOT to blog here again, ever.

But oh things can change right:).

This weekend I felt so inspired to I took my own kids for a change and photographed them and here you go, is Erica. Talking about how fast the kids are growing in the last blog post, my God Erica is turning 16 in April. And how old that makes me you can only guess:)

Well, I´m off editining a clients pics now, don´t be a stranger!

5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Nånstans fanns kanske en längtan om att blogga igen eftersom du lade in det förra inlägget =) Och varför blogga var dag?? Man skall inte känna tvång, då är det ju inte roligt..
Jag hoppas att du vill fortsätta, tycker om att följa dig..

Kram Mia

Maria sa...

Jättefin bild! Härlig färg på hennes hår :)

E-M sa...

hoppas också verkligen att du vill fortsätta blogga!
Men som någon skrev, absolut inte under press eller för att göra oss läsare tillfreds.

Älskar din bilder!

Lotta sa...

Kanonfint!! Hur får du det ljuset, den suddiga bakgrunden och den klara bilden på ansiktet? Ha en fin dag!

Foto av Julia Billing sa...

Riktigt fin bild! :)