tisdag 27 mars 2012

drömmen

me

Haha, här är jag, hoppandes som en galning:). Jag har varit på jakt efter såna här underbara hippiebilar men när det gäller rekvisita och famla saker så är Singapore ett U-land. Så hej å hå vad glad jag blev när en kompis tipsade mig om detta ställe:)
Och kan ni tänka er att de har en rosa också...himmel och plättar! Jag vill fota en familj i en rosa buss ute på ett fält i solnedgång, mmmmmmmm.


Jag förbereder mig inför Bangkok resan nu på fredag, har faktiskt varit och gjort en spraytan också i dag, usch så kladdig man blev:)

Nu blir det smörgås och the framför tv:n med barnen, må gott!

Hi there, here I am jumping like a crazy person infront of this lovely bus! I have found these buses and I want to photograph a family in a pink bus, that would be a dream come true!

Inga kommentarer: