fredag 23 mars 2012

timeline

Timeline

Så här ser min nya Timeline ut, vad tycks? Det är viktigt det där med branding har jag fått lära mig, hua för en nybörjare som mig. Första intrycket är som vanligt jätteviktigt, därför har jag tagit hjälp av en tjej i USA för detta jobb, riktigt lyckat om jag får säga det själv:).

Fredag och vad händer i dag? Fika med några tjejer på Starbucks blir det och sen ska jag förbereda inför en familjefotografering i morgon. Myspys med familjen och svensk tv blir det nog garanterat ikväll, nu när maken är hemma:).

Önskar er en underbar fredag och helg!

This is my new Timeline, nice huh? Branding is oh so important, that much I´ve learned during this journey and that´s why I got help designing this from a girl in the States, am pretty happy with this one I must say...:)

Have a wonderful weekend and Friday of course!

1 kommentar:

annelie malmgren sa...

wow! tycker den är ursnygg! och riktigt fin design också :)