torsdag 3 maj 2012

Men va....

Har inte varit inne och bloggat på ett tag, och vad händer när jag äntligen ska göra det...Jo då knasar programmet och hela bloggen ser helt knäpp ut. Jag ser inte ens ikonerna, de är liksom avhuggna på mitten....nåja kanske nåt uppstartsproblem de har....detta kanske inte ens kommer att synas när jag tänker efter... Well, well, påsken är avklarad (som vi inte ens firade i år) Valborg hrm hrm firades inte heller men vi njöt av att vara lediga 1:a maj, haha. Hoppas ni haft det fint under vårens ledigheter! Nu är det nedräkning till Sverige, jag och killarna flyger dit den 5:e juni och sen kommer maken och dottern på midsommarafton. Har inte haft den där Sverige längtan i år som alltid annars brukar infinna sig till våren, en anledning kanske är att jag har fullt upp här en annan kanske att jag har varit ute så länge så man kanske blir Sverige avtrubbad haha. Nu ska jag posta detta inlägg och se hur det kommer se ut...hoppas att jag nästa gång ser ikonerna och kan ändra typsnitt osv! Ha en alldeles underbar torsdag! PS jag fick en fråga vilken kamera jag använder och det är en Canon 5d Mark II Tjing!

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Njut av dagen, vilken har gått rätt långt hos dig =) Men njut ändå ;)

Kram Mia