söndag 27 januari 2013

Breakfast in Singapore

Jepp så här kan en fantasifull frukost se ut en vanlig måndag här i Singapore....

Tror sonens frukost t o m är lite nyttigare än min och han är inte ens 3 år...😋

Känner att det är läge att ta tag i saker i mitt liv och att börja träna och äta nyttigare är en stor del av det men jag kommer liksom aldrig till skott men på måndag ska jag börja träna lite grann och försöka få in en daglig rutin för det.

Sen ska jag lägga fokus på att Theo ska börja sova bättre på nätterna, på 3 år har jag sovit 2 nätter i sträck och det är väl ett under att man inte är ett vrak.... undrar hur länge man klarar av en sådan sömnbridt egentligen?

Nåväl K morgon måndag ska jag lägga upp ett foto från träningen.... Så kanske den faktiskt blir av....😜

Ha en fin söndag !



1 kommentar:

infing sa...

Vilka härliga våriga somriga färger!!