torsdag 16 maj 2013

Mitt kontor




Mitt kontor är hemma i lägenheten. Eftersom jag fotar utomhus och inte har kommit igång med studiofotografering ännu är det praktiskt att ha ett hemmakontor. 

För tillfället är det renovering eller vad man ska kalla det, då jag tar firman ett steg framåt och kommer att träffa kunderna för en konsultation före fotograferingen och även efteråt när det är visning av fotona (hittills har de fått ett fint galleri att titta på hemma och sedan beställt vad de vill ha). 

Då jag starkt tror att man inte beställer nåt man inte kan se och känna på så är detta ett steg i rätt riktning för min del. 

Men hoppsan, då behövde ju kontoret piffas till lite, så i helgen möblerade jag om, skickade några foton till firman som gör canvas och förstoringar och igår fick jag hem dom, men ni ser ju de är ännu inte uppe på väggarna haha. 
Men det ska det bli ändring på, bums. 

 Så detta är alltså en "FÖRE" bild, så får vi se om det blir någon skillnad på "EFTER" bilden.... 

 Ha det gott denna torsdag! Här ska det spikas så det dånar i väggarna.... /Gunilla

Inga kommentarer: