fredag 31 maj 2013

W hotel Singapore

Efter att ha bott på W hotel på Bali, och det var ett toppenhotell med många detaljer och genomtänkt koncept, var jag lite sugen på att se hur W hotel Singapore var.

Frukost och en personlig rundtur senare så ja, absolut där kan jag tänka mig att ta in en natt om man inte har lust att flyga nånstans utan vill stanna i Singapore men ha lite lyx i vardagen med en hotellnatt....eller två.

Helgen är här och jag har varit super effektiv och jobbat undan så mycket som möjligt så jag kan bara vara med familjen i helgen (eller jo jag har en fotografering på söndag och hade en inplanerad för imorgon som blev uppskjuten men annars så ledig...).

I morgon ska jag och maken strosa runt i en stadsdel (som jag inte vet namnet på....hmmmm) men vi var där förra helgen men då hade jag ett fotojobb på eftermiddagen så vi hann inte med allt då, så tillbaks i morgon igen, hittade bland annat en inredningsaffär som säljer Linum handdukar, kuddfodral mm. Underbart kul!
Just det, hade jag glömt att jag sa till ägaren att jag skulle posta på SWEAS facebook och tipsa om den affären, kanske bäst jag gör det annars glöms det väl bort igen...

Önskar er en underbar helg!
/Gunilla

a home far away
a home far away1
a home far away2
a home far away3
a home far away5
a home far away6
a home far away7
a home far away8
a home far away9

Inga kommentarer: