måndag 5 augusti 2013

hemfärd

Dags att flyga hem till Singapore. Sommaren har varit fantastisk med sol och värme och detta har vi hunnit med:

6 pizzor
343 mil bilåkande
6 paket med GB glassar
3 dopp i sjön
1 geting stick
6 kartonger jordgubbar
7 skogspromenader
8 mjukglassar
4 besök på topp restauranger
34 skålar med filmjölk
25 sovmorgnar
7 dagars Gothia cup
11 saftglas
5 kebaber
9 Skogaholms limpor
1213141 stycken kramar och pussar


Nu är vi laddade inför en underbart inspirerande höst, med många fotograferingar, och passion att ta företaget vidare men även ha lediga stunder cyklandes på stranden och njuta av lugnet och en bra bok. Jag ska jobba hårt för att hitta balansen mellan jobb och ledighet så mycket bättre.

Jag har mål för företaget men har även personliga mål, såsom att alltid hämta Theo på dagis en bestämd tid och hålla mig till den, att tiden efter att ha hämtat Theo vara med honom och inte gå in och jobba igen (guud, när det är stressigt är det så lätt att gå in på hemmakontoret och jobba en stund till) samt att alltid försöka se vad som ger mig, maken och familjen energi.

Hoppas att den fina sommaren håller i sig så att ni får njuta av sol och värme ett par veckor till!
Tjing och på återseende när jag är tillbaks i Singapore

/Gunilla

1 kommentar:

Erika sa...

Låter som en toppensommar här hemma. Ha en trevlig flygresa!