onsdag 7 augusti 2013

jetlag sucks

Nu är vi återigen på Singaporeansk mark. Flygresan gick bra, Theo sov mest hela tiden så det gick bra, dock har jag väldans svårt att sova sittandes, är alltid förvånad över att alla andra lyckas med det...

Vi somnade skapligt tidigt i gårkväll, men sen vaknade jag vid 1-tiden och kunde inte somna om så vid 3-tiden gick jag och Theo (som också vaknade upp) upp och åt WASA knäckebröd med messmör, sen sa Theo "Gå och sova nu", så då gjorde vi det haha.

Idag är det dags att kolla in lite mail och förbereda för höstens första fotografering nu på lördag, men torsdag och fredag är lediga dagar här i Singan och de allra sista sommarlovsdagarna för barnen, på måndag börjar skolan igen.

Nu ska jag hasa mig ur sängen, ta en rostmacka med ost på balkongen och njuta av de sista dagarna vi har tillsammans!

Skönt om er!
/Gunilla

1 kommentar:

mammaxtre sa...

Jag kan inte sova på flygplan. önskar så att jag kunde det, men det går bara inte.....

Ha det gott