torsdag 26 september 2013

sista arbetsdagen

Torsdag och sista arbetsdagen har inletts. Låter kanske lite lyxigt att bara jobba fram till torsdag. Theo är ledig på fredagar och när han är hemma går det inte att sitta vid datorn...alls. Å andra sidan, att ha eget företag går det aldrig riktigt att stänga av, jag kan det iallafall inte, så jag är alltid online mentalt:).

Istället för att jobba fredag har jag lite jobbärenden på lördag, jag ska besöka en studio som jag ska hyra för mitt nya projekt och jag ska även in till stan för att köpa nya bakgrunder till studion.
Det är så spännande att starta upp någonting nytt, lite frustrerande också då jag gärna skulle sätta igång med detsamma men som alltid är det förberedelserna som är viktiga.

Tittar ut genom fönstret och det ser ut som om en mindre storm är på ingång, mörkt och lite mysigt när det ser ut att börja regna närsomhelst.

Ha en fin höstdag!
//Gunilla

Inga kommentarer: