tisdag 24 september 2013

Theo och morfar

a home far away7

Theo och morfar krattar löv en sensommardag. Båda mina killar har älskat att hjälpa morfar i trädgården, tvätta bilen, snickra på en gammal planka.

Häromdagen sa jag till Theo att vi ska ringa morfar och frågade då vad Theo skulle säga, "Om it" sa Theo. Vilket då naturligtvis betyder Kom hit. Så nu vet ni att Theo vill att ni kommer och hälsar på, mormor och morfar!

Idag är det ett läkarbesök som står på agendan, efter att ha fått iväg Theo till dagis det vill säga, han verkar inte så pigg på det, efter helgen är det som att börja om igen...suck.

Det är så fantastiskt med internet, jag går flera kurser i bl a marknadsföring vilket är så intressant då jag inte har någon erfarenhet av det alls, så den kursen ska jag försöka bli klar med under dagen.


Hoppas ni får en fin tisdag! Hittar ni på nåt kul idag?
Gunilla

Inga kommentarer: