tisdag 22 oktober 2013

att fika

fika

Jag älskar att baka. Och jag älskar att fika. Mysa med familjen när alla är samlade och tittar på Bron på tv, det är störtmysigt för min del. I helgen gjorde jag en mumsig rabarberpaj med vaniljsås, jisses så gott det var.

Har dock infört att under veckorna så blir det inget gottis alls, min midja gillar inte att jag fikar så mycket. För egen del har det nog blivit lite för mycket av det goda de senaste åren och vikten har liksom dragit iväg. Och min vana trogen har jag inte rört på mig alltför mycket heller...

Nu blir det bakning till helgerna och en kopp the till vardagsmyset, men det ska nog gå det också.

Hoppas ni får en fin tisdag, snart har jag en visning av kundfoton, det ska bli så kul!

Må bäst,
Gunilla




2 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Finns det rabarber att köpa i Singapore? Svårt att uppbringa i Madrid...

ExPIAtriate sa...

Mums vad gott och tack for din kommentar! Jag foljer dina aventyr och fantastiska bilder harifran Dubai!
Kram!!