onsdag 27 november 2013

familje fotografering i Singapore

Jag har väl vid några tidigare tillfällen nämnt att jag trivs att bo här. Särskilt nu när det är mörkt och ruggigt hemma (även om just December månad är galet härlig i Sverige, det sticker jag inte under stol med).

Att fota ute på stranden en eftermiddag i November känns så härligt!

Nu har jag bara 4 fotograferingar kvar, jag har satt en deadline till mig själv att sista fotograferingen är den 12:e december om jag ska hinna klart till jul och jag vill så gärna avsluta alla projekt innan julledigheten.

Detta är en familj jag fotade häromveckan, jag använder gärna rekvisita när jag fotograferar då jag tycker det bidrar till de naturliga mötena, haha, just i detta fall syns ju bara en ballong men vi hade både fiskespö, hatt, fluga, lådbil och gunga till denna fotografering.

Må gott!



Inga kommentarer: