tisdag 26 november 2013

fotografering på Orchard road

Igår var jag på Orchard road och fotade en tjej som arbetar som makeup artist och stylist. Hon erbjuder tjänster som personlig shopper, jisses säger man så….Julia Blank heter hon ivarjefall om nån funderar på en sådan tjänst. Gudarna ska veta att jag behöver en stylist...

Nåväl, hon har börjat arbeta med det största magasinet för expats, och så klart kallas tidningen just Expat living. Och hon behövde foton till både den tryckta tidningen och online versionen.

Det var så kul! Men helt klart en utmaning med så mycket folk som hamnar i bakgrunden men det kändes skönt att släppa på tyglarna, jag är inte den som vanligtvis tycker om att synas utan håller mig gärna i bakgrunden men igår så fick vi en hel del åskådare som tittade på när vi fotade, men det kändes ok faktiskt.

Här är ett av fotona vi tog!

Nu blir det mys med tv i sängen med Theo som är lite förkyld och fick vara hemma från dagis idag.
När jag är i hemma mood så slarvar jag nåt otroligt med maten och går och smaskar pepparkakor hela dagarna…inte bra alls….

Nu, myspys dags



Inga kommentarer: