tisdag 26 november 2013

kämpar på

Jag är inne på min fjärde träningsvecka. Återigen, en livsstilsändring och ingen quick fix denna gången. Hoppas jag.

Jag har gått ner 4 kilo än så länge. Jag tycker att jag har klarat mig alldeles strålande med att hålla mig borta från Cola, det har jag faktiskt inte druckit alls på dessa fyra veckor. Go me.

När jag blir sugen på nåt att äta på kvällen, försöker jag istället ta en kopp the. Jag äter inget efter kl 8 på kvällen.

Nu låter det ju som jag har allt under kontroll.

Men så är icke fallet, jisses vad jag faller tillbaks emellanåt. Idag blev det glass till lunch. Bättre luncher har man väl ätit. Och det verkar bli svårare när gubben är på tjänsteresa, då blir det myspys med barnen i sängen med nåt gott till…ajajbaja.

Nåväl, nya tag i morgon, då det är PT träning kl 9. Sist var jag så trött så det snurrade i skallen och jag såg stjärnor...




a home far away

Inga kommentarer: