lördag 11 januari 2014

dags att flyga hem

Idag på dagen 3 veckor efter att vi landat är det dags för mig och killarna att flyga hem till Singapore igen. För första gången på 8 år har vi firat jul i Sverige och jag var ju lite motvillig i början men måste erkänna att det var rätt mysigt att få frysa lite, att få fundera på om dagen var slut klockan 3 på eftermiddagen och få använda strumpor ett tag.

Men nu bär det hemåt igen, sol och värme väntar och vardagen tar plats igen. Jag är så laddad inför uppstarten av 2014 med alla planer, förändringar och förbättringar inom mitt fotograferande och företaget i stort.

Starten på någonting nytt ligger och kokar och jag ser fram emot att få visa er min fortsatta resa.

Men först, en flygtur på några timmar väntar.

Må gott och ta hand om varandra i mörkret.
/Gunilla

1 kommentar:

Våglyckan sa...

Ha det gott :-)!
/maria