onsdag 2 april 2014

Fotograf erbjudande Södermanland och Stockholm

7U7A0571

Hej på er, hoppas ni mår bra i vårsolen!

Sverige är ju så underbart vacker på sommaren, med böljande fält, kluckande sötvatten, ljumma kvällar och ljusa nätter.

I år har jag tänkt ta att jobba lite i Sverige under mina sommarveckor där! Mitten juni till början juli, är tanken just nu.

Lite beroende på när resten av familjen kan komma till Sverige och hur många jobb jag kan få hemma. Om ni skulle vara intresserade så hör gärna av er eller vidarebefordra till vänner och bekanta.

Jag kommer att fota allt, studentfotografering, gravid, barn och familj, you name it, I got it:).

Hoppas ni får en fin tisdag! Själv, ska jag på en s.k "meet and greet" med en av världens bästa fotografer ikväll och hans workshop börjar i morgon och även torsdag, så spännande!

1 kommentar:

Unknown sa...

Really adorable post. I love each pictures which shows unique designs and it is good to have these type of decorations for the home.
Interior Design, 2014’s Color Trends For Your Home