onsdag 23 april 2014

flygbiljetter bokade

Jabbadabadoo!

Nu så är biljetterna bokade till sommaren i Sverige, gud så skönt, förstår inte att vi alltid är så sena med att boka....det är ju inte så att vi gillar att välja mellan färre avgångar och dyrare biljetter, det bara blir så.

Jag och yngsta sonen landar den 11e juni och resten av familjen dimper ner dagen efter midsommar. 

När våren kommer till Sverige får jag faktiskt abstinens, även om jag förra året var där flera gånger, o senast nu i julas så är det nåt särskilt med våren och sommaren...mmm.

Så jag och min lilla super hero får spendera många veckor i Sverige i sommar! Så mysigt

Nu ska jag iväg och beställa tårta till super hero som fyller fyra år på fredag....tjing!   sugarlight photography

1 kommentar:

eastcoastmom sa...

Vilken underbar bild!
Vi bokade hyfsat tidigt i år, ska faktiskt bara vara i Sverige tre veckor, har en kul resa här i USA på gång först!

Hälsningar från Connecticut