fredag 7 november 2014

kontoret i Joo Chiat

Tyckte det var lite fräckt att skriva om kontoret och sen inte visa hur det ser ut, eller hur?

Kontoret ligger 15 min cykelväg från mitt hem, vilket är perfekt (ja när det inte regnar när man ska hem då).

Man kan hyra in sig på halvdagar, heldager eller enstaka timmar. Då jag jobbar heltid med mitt fotograferande så har jag en dedikerat plats med min stora Imac.

Det är helt dedikerat till kvinnor och en gång i månaden har vi en föreläsning på kvällen med lite vin och tilltugg. Det är verkligen super najs.

Min plats är den längst till höger, då jag har mina produkter prints och canvases bakom ryggen, så jag behövde ha en vägg där.

Fredag idag, och för vanliga människor betyder det HELG! Jag har dock jobbhelg, har en fotografering ikväll på ett nytt ställe, ska bli så spännande att se hur bilderna blir och en familjefotografering i morgon.
Det har regnat varje eftermiddag hela veckan men jag hoppas innerligt att vi slipper det nu!

Önskar er alla en underbar helg!

2-Woolf Works-08[1]

3-Woolf Works-22[2]

3-Woolf Works-13[2]

Inga kommentarer: