onsdag 29 september 2010

Blessed

Efter två hektiska dagar hade jag faktiskt inget annat inbokat än lunch med Tina som här pryder min blogg igen. Vi träffades på Takashimaya och luncha och sen tittade jag lite på babykläder på GAP men inget som föll mig i smaken i dag:).
Jag bläddrade igenom mina foton från tiden då Theo var alldeles färsk på jorden och det känns väldigt avlägset på något sätt...jag kan verkligen ångra att jag inte tog några egna gravidfoton eller nyfödd-foton, tiden går så fort och snart faller småsaker i glömska och då är det toppen att det finns dokumenterat i form av foton.

Nu är det käkdags för Theo och sen är min förhoppning att han ska sova läääänge så han är på riktigt glatt humör resten av dagen! Tjingeling.

After two hectic days, the only thing I had booked for today was a lunch with Tina, who once again appears on my blog. I am also returning all of their photos from our session, i do hope they will like them!
I went through the few photos of me pregnant yesterday, i so regret me not taking any photos or the first precious weeks with my newborn son, the days pass by so quickly and there´s not much time to act photographer on your own...
Well it´s eating time for Theo and I hope he wants to sleep for a loooong time so he´s really in a good mood when he wakes up! Cheers.

3 kommentarer:

Extraordinarygirly sa...

Hej Gunilla! Antligen kan jag se dina bilder igen...vet inte om du har gjort nat eller om det ar natverket har i UAE som har andrats. Super glad iaf. Grattis och lycka till med ditt nya projekt, ska med spanning folja din resa. Ser fram emot nya hem sidan oxa! Kram fran Cilla i Dubai

Maggan sa...

Jättemysig bild.

* M E T T E * sa...

Vilken härlig bild!