torsdag 6 januari 2011

Torsdag kväll och snart är den här veckan till ända. I dag lämnade jag mellansonen hos en kompis, tog en sväng till Galanga Living (inredningsbutik) och vidare till IKEA, där jag köpte:

tvättkorg
magnettavla (där jag ska sätta upp mina favoritfoton från fotograferingarna)
badrumsmattor (eller ja, de hade inte dom jag ville ha så jag blev utan)
förvaringsboxar (till allt julkrafs som bara blev inslängt i garderoben) och
Marabou choklad, det bara går ju inte att åka därifrån utan lite choklad, har hört att det är nyttigt att äta det...

Sorterade lite i lådorna i köket, ändrade några foton på
SugarLights hemsida och försökte förstå mig på att fota i Manuellt läge på kameran, ja det är väl ungefär det jag har gjort idag...och nu sover Theo den lilla busen så nu ska jag ta mig en kopp the och swappa på tv:n. Tjingeling!

Jo just en sak till, i morgon tänkte jag visa lite foton från nya lägenheten, om nu nån skulle vara intresserad, så kika in då! Kram

Thursday evening and soon the first week of January is ending. Today I went for some shopping at Galanga Living and then off to IKEA where I bought some stuff but the important thing is that I bought CHOCOLATE! And now Theo is finally asleep so I´m gonna make me a cup of tea and swap around the telly:). Have a great evening!

And one other thing, tmrw I´m showing photos from our new apartment, if anyone is interested, so come back then, see ya!

Inga kommentarer: