torsdag 3 februari 2011

HIDING


hiding

Allt jag kan säga är att veckan inte riktigt har blivit som planerat. Maken som hade planerat in en semestervecka tillsammans med oss var plötsligt tvungen att flyga till Australien för att jobba. Sånt händer och jag borde vara van vid det här laget, men det gjorde att jag kom av mig lite grann i allt det roliga vi hade planerat. Ryck upp dig skulle min man ha sagt nu, haha, och jag får nog ta och göra det, men fantasin tryter vad ska man hitta på med en 15-åring en 10-åring och en bebis som alla har olika behov? Och en mamma som har beslutsångest:).
Njae jag får nog ta en funderare jag...

Jag hoppas att ni har siktet inställt på en härlig helg och jag önskar Er en härlig torsdag!

All I can say is that this week did not turn out as I had planned, my hubby all of a sudden had to go to Sydney to work and suddenly all our holiday plans were changed. And that is fine and I should be used to that by now but it made me a bit lazy I must admit and the weather has been terrible.
But no point in moping I just have to make new plans, right?

I wish you a great Thursday and hey it´s soon Friday!

3 kommentarer:

Aga sa...

Wow! Amazing photo.
Cute, fun.
Greetings from Poland, aga

Synnøve. sa...

Shit happens som de säger här.
Men visst blir det fel på nått vis.
Men må man så man.
Tror ni finner på nått skoj i alla fall.

Ha en skön torsdag nu min vän.
Kram Synnöve.

Frida-FantastiskaMamman sa...

Ibland blir det inte som man tänkt sig....men BRA ändå!!!

UNDERBART kort....
Kramar<3