onsdag 19 oktober 2011

MORE HOME



Hej alla fina! Hoppas ni mår bra i höstrusket och att ni har tur och får några glimtar sol på Er!

Denna blogg var ju i början en inredningsblogg men man skulle ju kunna säga att jag tappat det helt, det är ju inte så att man möblerar om varje dag eller slår ut några väggar i hyreslägenheten eller ens köper nya grejer här i Singan så kändes naturligt att frångå det.

Man skulle ju nästan kunna säga att det är en fotoblogg så som jag tjatar om min fotografering hela tiden...men iallafall här kommer några fler glimtar från mi casa:).

En utebliven planerad lunch och så regn på det har gjort mig slö, slö, slö idag...snart kommer hela familjen hem och känner för att softa i soffan, för hey, kom ju precis på att jag faktiskt var ute och promenerade på stranden i morse så jag är väl värd en slökväll i soffan hehe.

Puss på er alla fina!

More pics from mi casa. In the beginning this blog was a interior blog but you might say that I´ve gone from that a while back...but here´s some more pics from home. I´m a home person I love doing things in the mornings and then just head home and be lazy, I love lazying around in me soft pants in the evenings with some lit candles...

Wish you a wonderful day!

2 kommentarer:

Anonym sa...

I love posts like that!! would be nice to see them more often :)
have a good day!
joanna

Photo by Maria sa...

inredning eller foto, det spelar mindre roll för mig eftersom jag är intresserad av båda =) Så blogga om det du vill, jag gillar ju allt ;)

Klart du var värd en slödag i soffan ;)

Kram Mia