torsdag 1 mars 2012

bilder från förr

erica




Åhhh, tittade tillbaks bland alla icke skickad men planerade inlägg och såg att detta inte blev postat här sommaren 2011. Fotade dottern innan hon flög till London, min lilla skatt som fyller 16 år nu i april....jisses, vad gammal jag kände mig plötsligt...Och kan meddela att jag har världens snällast tandläkare, precis som jag beställde haha. Men när han började prata om nån sån där rotfyllning då slog jag dövörat till...usch. Lite kul för här visade de gamla "Vänner" avsnitt medans man ligger med öppen mun och så hörlurar till så man inte hör hur de borrar, och fräser med sina slangar....Joey han är bra tokig han:).

Torsdag och barnen har ledigt från skolan och gubben är på tjänsteresa i Australien med en sväng till Nya Zeeland, har inga planer för dagen, Theo ska nog få gå på dagis i dag, tror jag...står helt still i huvet vad vi skulle kunna hitta på...bio kanske?
Ha det bäst!



A few pics of my daugther summer of 2011, I was supposed to have blogged them last August but hey, I can´remember everything:). Oh I long for the Swedish summer

Btw, I have the kindest dentist, just like I wanted. But when he started talking about a root canal, I just stopped listening...yikes! Oh well, I´m postponing that part for sure.





Have a great one!

Inga kommentarer: